2011. június 30., csütörtök

Dummy Trial és tréning Cegléden




Június 24-én indultam Csipesszel a Dummy Trialon, novice osztályban. Sajnos nagyon hamar kipotyogtunk, nekünk még nehéznek bizonyult ez a szint, de Balu két lánya Jorbaháti Nimrod Bonita 'Boni' és Goldens Treasure Chrissy annak ellenére, hogy végülis nem minősültek majdnem az utolsó pillanatban estek ki a végső megmérettetés előtt. Gratulálok Nekik! Szép munkákat láttam Tőlük (mi meg szorgalmasan gyakorlunk még). Annak ellenére, hogy nagyon hamar kipotyogtunk a versenyzők közül, végig haladtunk a vonallal és minden lövésre, dobásra szépen ráfordultunk és jelöltük, sokat tanultam (remélem Csipi is), a nap végére nem elkeseredést éreztem, hanem azt hogy gyakorolnunk kell, sokat, sokat ...


Vasárnap barátaink hívtak meg minket tréningezni Ceglédre. Délelőtt mezőn, délután pedig vízi feladatokat kaptunk Karai Csabitól, barátaink pedig a két gyakorlás között a mező közepére varázsoltak egy kis éttermet, ahol elláttak minket mindenféle finomsággal. Nagyon kellemes nap volt. Köszönöm Nektek! :-)


Kihasználva az alkalmat, hogy Csipesz egész délután ázott a tóban, majd a ceglédi szellő formálta a bundáját, Hazafi Zsuzsi és Lugosi Dani segítségével készítettünk egy igazán ahogy a természet formálta a kutyát képet :-)








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése